X Jornada de defensa de Treballs Finals de Grau d’Economia i Empresa

28 juny, 2017

Els Estudis d’Economia i Empresa de la UOC organitzen una jornada acadèmica de presentació i reconeixement dels millors Treballs Finals dels Graus en Administració i Direcció d’Empreses, Màrqueting i Investigació de Mercats i Turisme que s’han desenvolupat i dipositat durant el segon semestre del curs 2016-2017.

L’objectiu és donar a conèixer a la comunitat UOC els millors treballs desenvolupats en aquests àmbits i permetre un intercanvi d’experiències acadèmiques vinculades a la realització dels treballs finals dels graus adaptats a l’EEES. L’acte implica el reconeixement a la qualitat acadèmica de tots els projectes presentats, la valoració dels que siguin mereixedors d’una matrícula d’honor i l’atorgament d’un premi al millor treball presentat.

Durant l’acte els estudiants prèviament seleccionats i inscrits presentaran en un acte públic i presencial el seu treball. Els treballs que es presenten han estat seleccionats per la seva qualitat tècnica i acadèmica per part de l’equip docent responsable dels  corresponents Graus. La selecció ha tingut en compte els diferents projectes desenvolupats al llarg del semestre en els diferents àmbits.

Més informació: X Jornada de defensa de Treballs Finals de Grau d’Economia i Empresa.

Infografia TFG EiE
TFG – Pla d’Empresa – Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Autors: Enric Serradell López, Fran Sánchez Ocaña

Organitzat pels Estudis d’Economia i Empresa

03-07-2017 15:15