Webinar: La innovació, clau per a impulsar la competitivitat i generar noves oportunitats de negoci

19 abril, 2021
webinar uoc eada innovació

El dimecres 28 tindrà lloc el seminari web La innovació, clau per a impulsar la competitivitat i generar noves oportunitats de negoci. A causa del context de la pandèmia, el seminari es desenvoluparà de manera completament virtual. La inscripció és gratuïta i oberta a tots els públics.

La pandèmia originada per la Covid-19 ha remarcat el valor del terme “resiliència”. Prova d’això és que no poques empreses han vist en la pandèmia una oportunitat per aflorar el seu potencial d’innovació.  Actualment, sense innovació no hi ha futur. El sector no és important. Tampoc, la grandària. Si la competència innova, sembla lògic seguir els seus passos. El client està en el centre, i si això obliga a crear nous productes o serveis per respondre a les seves expectatives, s’assumeix el repte. Les empreses ja estan demostrant la seva capacitat per respondre a noves necessitats del mercat, sols o amb tercers.

Aquest webinar, organitzat pels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC i EADA, abordarà com la pandèmia ha creat un ecosistema a escala empresarial en el qual la innovació és una prioritat.

Ponents

José Daniel García Espinel: Director corporatiu d’Innovació Prosegur i, anteriorment, creador del “Advanced and Digital Innovation Hub” (#AADIH) d’Acciona, empresa líder en Energies Renovables i Infraestructures. És Doctor Enginyer de Camins, Canals i Ports i destaca per la seva alta capacitat innovadora i de desenvolupament, que es pot veure en les seves publicacions i en les seves patents.

Carolina García Cortés: És Open Innovation Manager de Prosegur des de gener de 2020 i treballa també com a col·laboradora MBA UNAB en la Universitat Europea des d’octubre de 2019, i en la European Commission com H2020 External Expert Evaluator des de juny de 2015.

Félix García Moreno: CEO de KIMITEC des de 2002, l’empresa líder en nutrició vegetal que se centra en la recerca i el desenvolupament de noves tecnologies en el camp de la nutrició. Amb una àmplia formació com a economista, format en la Universitat de Sevilla. És un director experimentat en la indústria biotecnològica i expert en agroquímics, planificació empresarial, negociacions internacionals i nanobiotecnologia.

Mónica Castilla Baylos: Arquitecta per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Madrid. Va ingressar com a funcionària de carrera en l’Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) l’any 2003 i des de 2011 exerceix com a Cap de l’Àrea de Difusió, Comunicació i Relació amb l’Empresa de la Unitat de Suport a la Direcció General de l’OEPM.

Mercedes Avilés Escudero: Actualment treballa per a la Universitat Carles III de Madrid en la gestió de projectes europeus, centrant-se en la gestió administrativa del projecte ERC 4D- BIOMAP i el suport en la posada en marxa del laboratori, entre altres tasques. També és mentora en programes d’emprenedories d’Impact Hub Madrid des de 2019 i té experiència docent com a professora col·laboradora en la UOC i en la Universitat d’Alacant des de 2016.

Per a més informació i inscripcions, podeu consultar la web del webinar La innovació, clau per a impulsar la competitivitat i generar noves oportunitats de negoci.