Webinar: El model EFQM 2020 i l’experiència de les organitzacions espanyoles

15 abril, 2021
webinar EFQM

El 22 d’abril va tenir lloc el webinar El model EFQM 2020 i l’experiència de les organitzacions espanyoles, que aborda el nou model EFQM i posa sobre la taula l’experiència de les organitzacions espanyoles i el cas particular de la primera empresa espanyola a certificar-se amb el nou model EFQM 2020. Des de la seva publicació el 1991, amb l’objectiu d’ajudar les organitzacions a ser més competitives, el model EFQM ha tingut un paper decisiu en l’assoliment de l’eficiència de les organitzacions europees i en la difusió de la importància de la millora de la qualitat, fent costat als directius en el procés cap a la posada en pràctica de programes de gestió de la qualitat total. Aquesta nova versió del model EFQM 2020 es focalitza més enllà de la cerca de l’excel·lència i aposta per la gestió sostenible a través d’una visió més enfocada als coneguts Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a través de la introducció de conceptes com l’ecosistema.

En el webinar es debat sobre la nova estructura del model i l’experiència de les empreses espanyoles en la seva implementació i l’obtenció de sellers, incorporant a més la visió d’un avaluador EFQM.

Pots veure’l a continuació:

PONENTS

José Miguel Carreño: Llicenciat en Filosofia i Lletres, Complutense de Madrid. Màster en Psicologia Clínica. Màster en Qualitat Total per la Universitat Politècnica de Madrid, Escola Tècnica Superior d’Enginyers Industrials. Màster en Prevenció de Riscos Laborals. Consultor Senior de SGS Tecnos i auditor cap Sistema de Qualitat en SGS-ICS.

Santiago de Taranco: CEO d’Alberta Norweg 2.0. S.L.P.O. empresa de consultoria d’arquitectura i enginyeria, energies renovables i serveis, el principal àmbit dels quals de treball és la gestió d’arquitectura en rendibilitat i espais corporatius.

Miquel Romero: Director de Màrqueting i comercial del Club d’Excel·lència en la gestió.