V Jornada PRL i Empresa: La discapacitat i la prevenció de riscos laborals

12 maig, 2021
Jornada PRL

El professorat del Màster Universitari de Prevenció de Riscos Laborals dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC va organitzar la V Jornada PRL i Empresa amb el títol Discapacitat i prevenció de riscos laborals.

S’estima que hi ha 100 milions de persones amb discapacitat a la Unió Europea, i que un 23,5% de la població activa a europea té una malaltia crònica i un 19% té problemes de salut de llarga durada. Els estats membres tenen l’obligació d’adoptar regulacions que assegurin la salut i la seguretat en el treball de les persones empleades, i al mateix temps han d’assegurar un tractament igual per a les persones amb discapacitat, de manera que els llocs de treball s’han d’ajustar per considerar, quan calgui, les necessitats de les persones amb discapacitat.

En aquesta Jornada es va convidar a persones expertes en la prevenció de riscos laborals aplicada a les persones amb discapacitat, per aprendre sobre la situació d’aquesta qüestió a Espanya i conèixer actuacions concretes que s’estan duent a terme.

A continuació, podeu veure el vídeo de la Jornada

Ponents

Eva Rimbau Gilabert. Directora del Màster Universitari de Prevenció de Riscos Laborals de la UOC

Daniel Tapial. Auditor en cap a Full Audit

Lluc Benaiges. Responsable de Prevenció de Riscos Laborals de La Fageda

Mar Aguilera. Directora general de la Fundación Alares

Xavier Baraza, Subdirector de Docència dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC i Tècnic Superior en PRL.