El desenvolupament sostenible i els ODS

30 març, 2021
desenvolupament sostenible ODS

El dimecres 14 d’abril va tenir lloc el seminari web El desenvolupament sostenible i els ODS. En el webinar, el catedràtic d’Economia Joan Torrent, el professor i director del Màster d’Anàlisi Econòmica Albert Puig i el director del Màster de Responsabilitat Social Corporativa, August Corrons, van debatre sobre la vinculació entre les necessitats de sostenibilitat i les de la sortida a les diferents crisis que actualment s’entrecreuen en un sistema capitalista altament globalitzat (la darrera, la sanitària) i valorarem les possibilitats d’assolir els ODS en el context econòmic actual.

A continuació, pots veure el webinar:

PONENTS

Joan Torrent: Catedràtic d’Economia en els Estudis d’Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Investigador principal del grup de recerca interdisciplinària sobre les tecnologies de la informació i la comunicació, i2TIC. La seva activitat de recerca està relacionada amb l’anàlisi de les dimensions empresarials, econòmiques, laborals, socials i de salut de la transformació digital. En tots aquests camps ha publicat més de 100 articles en revistes científiques i de divulgació científica, i més de 60 llibres i capítols de llibre.

Albert Puig: Professor dels Estudis d’Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Imparteix docència en les matèries de Política Econòmica i Economia Mundial. És director acadèmic del Màster Universitari en Anàlisi Econòmica de la UOC. Investiga els impactes de les Empreses Multinacionals sobre les economies receptores i de les Cadenes de Valor Globals sobre la transformació dels teixits productius locals. Ha publicat diversos articles i capítols de llibres al voltant d’aquests temes.

August Corrons: Professor lector dels Estudis d’Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) des de 2010, i director del Màster de Responsabilitat Social Corporativa. Doctor en Desenvolupament Local i Cooperació Internacional per la Universitat Jaume I (UJI) i Màster Universitari de Cooperació al Desenvolupament per la Universitat Jaume I (UJI). Investigador del grup de recerca NOUTUR de la UOC i membre de la comissió de responsabilitat social corporativa de la Cambra de Comerç de Barcelona.

Etiquetes