Metodologia i resultat de l’estudi del capital social en els esdeveniments culturals de Catalunya

11 novembre, 1015

TURISME

En representació del grup de recerca Laboratori del Nou Turisme de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), el professor dels Estudis de Turisme Francesc González Reverté va presentar el passat 11 de novembre la ponència “Metodologia i resultats de l’estudi del capital social en els esdeveniments culturals de Catalunya” a la jornada “Els impactes dels esdeveniments culturals. Més enllà de la repercussió econòmica” que va organitzar el Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA).

Podeu consultar aquí aquesta intervenció així com també teniu aquí el document relacionat “El capital social en els esdeveniments culturals de Catalunya: una anàlisi del seu potencial com a recurs pel desenvolupament local”. És inclòs a la col•lecció Informes CoNCA i va ser elaborat pel Laboratori del Nou Turisme de la UOC a petició del CoNCA amb la col•laboració de la Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals.

Doble potencial de capital social als esdeveniments culturals @fgonzalezre #impactecultura pic.twitter.com/XxygpdyyFM
CoNCA (@CoNCATwits) novembre 11, 2015

Director del Grau en Turisme dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya.