Jornada dels Economistes 2016

27 octubre, 2016

Geopolítica i geoeconomia: un ordre econòmic mundial canviant

logojornada16La Jornada dels Economistes és un aparador per mostrar a la societat qui som i què fem els economistes i què és el que tenim en comú: l’Economia i l’Empresa, independentment de les especialitats i activitats que desenvolupem professionalment.

Geopolítica i geoeconomia: un ordre econòmic mundial canviant

Barcelona, 11 de novembre de 2016

Hotel Crowne Plaza Barcelona Fira Center
Av. Rius i Taulet, 1-3
www.jornadaeconomistes.cat

El sistema de relacions econòmiques i geopolítiques internacionals està canviant de forma substancial i presumiblement, en pocs anys a venir, serà molt diferent de l’actual. Aleshores, ben segur que la globalització econòmica haurà adquirit tota la seva dimensió, i probablement s’haurà completat l’emergència de nous actors mundials. També es va fent realitat la transferència de riquesa econòmica d’occident a orient. D’altra banda, l’oceà Pacífic probablement sigui el centre de gravetat estratègic mundial, mentre que la influència dels agents econòmics i socials no estatals haurà aconseguit una situació de privilegi. Tot plegat fa adient que les sessions de la Jornada dels Economistes 2016 centrin la seva atenció en la deriva geoeconòmica i geopolítica que empeny les nacions i el sistema econòmic actual cap a un nou estatus (‘ordre’) mundial.

Per a més informació sobre la jornada podeu consultar aquest enllaç.

Us facilitem també el link del programa.

En cas estigueu interessats en assistir a cap de les sessions, podeu fer la inscripció aquí.

El Col·legi d’Economistes de Catalunya, amb la col·laboració de les Facultats d’Economia i Empresa de les Universitats de Catalunya, estableixen el Premi Jornada dels Economistes per al millor Treball de Final de Grau (TFG), presentat per alumnes de qualsevol Facultat d’Economia i Empresa de les Universitats de Catalunya. El premi serà anual i és donarà a qui hagi presentat i defensat un Treball de Final de Grau (TFG) que reuneixi les condicions establertes en les bases del premi. Cada curs acadèmic es convocarà l’edició corresponent d’aquest premi. El curs 2016- 2017 es presenta la primera edició que és regirà per les bases que us facilitem en aquest enllaç: http://www.coleconomistes.cat/jornada/2016/BASES_PREMIS.pdf

En cas estigueu interessats en presentar la vostra candidatura, la posem a la vostra disposició en aquest enllaç: http://www.coleconomistes.cat/jornada/2016/SOL_premisUOC.pdf. El termini de presentació de les sol·licituds de participació finalitzarà el 31 de Desembre de 2016. No obstant, la presentació del TFG i la resta de documents podrà fer-se fins el 7 d’Octubre de 2017.