Procés d’acreditació: autoinforme Estudis d’Economia i empresa

30 setembre, 2016

Benvolguts/des,

Com haureu pogut veure a les notícies del Campus, l’Agència de Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) està duent a terme un procés d’acreditació dels Estudis d’Economia i Empresa: Grau d’Administració i Direcció d’Empreses, Grau de Màrqueting i Investigació de Mercats, Grau de Relacions Laborals i Ocupació, Grau de Turisme, Màster universitari d’Anàlisi de l’entorn econòmic, i Màster universitari de Direcció de les organitzacions en l’economia del coneixement.

Un pas importantíssim d’aquest procés és la publicació de l’autoinforme per tal que estudiants, professors/res col·laboradors/res i tutors/res pugueu fer arribar els vostres comentaris i aportacions. Podeu consultar l’autoinforme des del mateix Campus.

La vostra opinió és cabdal i ens ajudarà a millorar les nostres titulacions, per això us convidem que ens feu arribar els vostres comentaris fins el dia 03 d’octubre mitjançant la bústia direcoempresa@uoc.edu

A través de les notícies del Campus us anirem informant dels propers passos del procés d’acreditació.

Moltes gràcies per la vostra participació!

Cordialment,

Dra. Àngels Fitó Bertran

Directora dels Estudis d’Economia i Empresa

Como habréis podido ver en las noticias del Campus, la Agencia de Calidad del Sistema Universitario de Cataluña (AQU) está llevando a cabo un proceso de acreditación de los Estudios de Economía y Empresa: Grado de Administración y Dirección de Empresas, Grado de Marketing e Investigación de Mercados, Grado de Relaciones Laborales y Ocupación, Grado de Turismo, Máster universitario de Análisis del entorno económico, y Máster universitario de Dirección de las organizaciones en la economía del conocimiento.

Un paso importantísimo de este proceso es la publicación del autoinforme para que estudiantes, profesores/ras colaboradores/ras y tutores/as podáis participar   con vuestros comentarios y aportaciones. Podéis consultar el autoinforme accediendo a través del Campus.

Vuestra opinión es fundamental y nos ayudará a mejorar nuestras titulaciones, por eso os animamos a que nos hagáis llegar vuestros comentarios hasta el día 03 de Octubre a través el buzón direcoempresa@uoc.edu

Desde las noticias del Campus os iremos informando de los próximos pasos del proceso de acreditación.

¡Muchas gracias por vuestra participación!

Cordialmente,

Dra. Àngels Fitó Beltran

Directora de los Estudios de Economía y Empresa

Doctora en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona. Màster en Direcció Fiscal i Financera per la Universitat de Barcelona. Des del febrer de 2019 és Vicerectora d’Ocupabilitat i Competitivitat de la UOC.