19 octubre, 2015
Postgrau Turisme - Màster Turisme Sostenible i TIC

TURISME – El Màster Universitari en Turisme Sostenible i TIC, la gran novetat del nou curs de Postgrau en Turisme

Postgrau Turisme - Màster Turisme Sostenible i TICEl 14 d’octubre es va donar el tret de sortida al nou curs de postgrau de la UOC amb una esperada novetat: la primera edició del Màster Universitari en Turisme Sostenible i TIC. A més del Màster propi en Estratègia i gestió sostenible de destinacions turístiques que organitzem conjuntament amb l’Organització Mundial del Turisme i el Postgrau en Direcció i màrqueting d’organitzacions turístiques (UOC-UIB), programes que oferim des de fa més d’una dècada, el nostre portafoli d’estudis en turisme es completa ja amb un màster oficial obrint així les portes als nostres estudiants als estudis de doctorat.

El Màster Universitari en Turisme Sostenible i TIC, que està pensat per formar a professionals del turisme capaços de liderar, adoptar i emprendre processos d’innovació i de canvi en el sector turístic i de donar resposta a les necessitats de les organitzacions i de la societat actual, ha començat el seu camí amb un gran èxit de matriculació, la qual ha superat amb escreix les expectatives creades a priori. Aquesta gran acollida ens referma en la nostra aposta per aquest programa, els seus continguts i la seva filosofia, i ens dóna fermesa i convenciment per assumir el repte que significa oferir una formació d’aquest nivell i cent per cent UOC.

Doctora en Geografia i professora agregada dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Actualment és directora acadèmica de l'Màster Universitari en Turisme Sostenible i TIC i de el Màster en Estratègia i Gestió Sostenible de les Destinacions Turístiques, que s'organitza conjuntament amb l'Organització Mundial de l'Turisme. És membre del grup de recerca en Turisme NOUTUR de la UOC i lidera diferents projectes de R + D en l'àmbit de la disciplina turística.