Verificació del Màster en Turisme Sostenible i TIC de la UOC

TURISME – Verificació del Màster en Turisme Sostenible i TIC de la UOC

El Màster en Turisme Sostenible i TIC ja és Oficial. Com a nova titulació, aquest programa es va sotmetre al procés d’avaluació prèvia per part de les agències de qualitat universitària i vinculat al Consell d’Universitats i la resolució final ha estat Positiva. Aquesta verificació ens permet ofertar el Màster en Turisme Sostenible i TIC aquest curs 2015-16, obrir el procés de matriculació i començar la docència el dia 14 d’octubre. Una gran notícia per als Estudis de Turisme de la UOC!

Postgrau Turisme - Màster Turisme Sostenible i TIC

Si voleu més informació sobre el programa podeu consultar el nostre web MUTUSiTIC o posar-vos en contacte amb la seva Directora Acadèmica: Dra. Soledad Morales (smoralespe@uoc.edu).