La intel·ligència turística al servei de tothom

TURISME – Article publicat a La Mañana, a 10 de Juliol de 2016

El turisme no s’escapa de les modes i, com d’altres sectors econòmics, crea o fa seves tendències que poden acabar sent trivials per excessivament repetides de manera ingènua o bé, en el millor dels casos, es poden convertir en paradigmes que suposen un canvi substancial en la manera com fem i entenem la realitat. L’anomenat turisme intel·ligent i el seu producte, les destinacions turístiques intel·ligents (DTI), és una d’elles.

Soledad Morales PérezSOLEDAD MORALES PÉREZ

Directora Acadèmica del Màster en Turisme Sostenible i TIC de la UOC. Doctora en Geografia per la UAB, és professora agregada dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC i Directora Acadèmica del Màster Universitari en Turisme Sostenible i TIC de la mateixa universitat. En el present article analitza l’anomenat turisme intel·ligent, un concepte cada cop amb més protagonisme a l’agenda turística que ens proposa uns reptes molt interessants per al futur.

Download (PDF, 213KB)