Nous reptes per al turisme i l’economia col·laborativa

SHARING ECONOMY

/ 18 març de 2019

JulieWilson_CAT

En el segon capítol de la sèrie audiovisual sobre Sharing Economy, Julie Wilson, professora i investigadora del grup NOUTUR de la UOC, ens presenta la seva recerca dels efectes i impactes de l’economia col·laborativa sobre els llocs, les persones i col·lectius social, així com els reptes i les oportunitats de futur d’aquest model a Barcelona.

Tal i com explica Julie Wilson: “Amb un equip interdisciplinari d’investigadors de la UOC, estem duent a terme diferents projectes basats en l’economia col·laborativa i el turisme. Treballem directament amb diferents moviments socials mitjançant la recerca d’acció amb col·lectius de protesta i resistència, i analitzem narratives i discursos relacionats amb el turisme i les plataformes d’economia col·laborativa”.

▶ Cap.2. Turisme i economia col·laborativa: Impactes i reptes